Handelsbetingelser

Privatlivs- og Cookiepolitik
Kompetencehuset Heckmann

Generelle oplysninger

Virksomhed:
Kompetencehuset Heckmann
CVR: 37 83 81 95

Adresse:
Carl Jacobsens Vej 16, opg. 6, 4. Sal, 2500 Valby.

E-mailadresse:
admin@kompetencehusetheckmann.dk

Telefon: 7070 2022

Betaling

Det er kun muligt at betale pr. faktura. Også offentlige virksomheder med EAN nr. kan handle i vores online shop.

Levering

Vi tilbyder levering med Post Danmark, og der kan kun handles fra danske adresser.
Mindste fragtpris er 29 kr og ved større ordre eller ved A1 plakater er prisen 49 kr. for levering.
Vi behandler ordre og afsender pakker indenfor 3 arbejdsdage efter modtagelse af ordren i shoppen. Hører man som kunde ikke fra os indenfor 10 arbejdsdage efter ordren er lagt, ønsker vi at der tages kontakt til os.

Fortrydelsesret – hvis du fortryder dit køb

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare.

Du skal inden 14 dage fra modtagelsesdato give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives til:

Kompetencehuset Heckmann
CVR: 37 83 81 95
Carl Jacobsens Vej 16, opg. 6, 4. Sal, 2500 Valby.
admin@kompetencehusetheckmann.dk
tlf. 7070 2022

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores fortrydelsesformular som er medsendt din vare.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket i hel og forsvarligt stand.

Du bærer selv risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 99,95 DKK.

Du mister din fortrydelsesret, hvis;

  • Du bryder forseglingen på din tilsendte vare hvis der er tale om at du fortryder hele forsendelsen.
  • Varen er beskadiget og ikke kan anses som værende nyt produkt der kan gensælges.

Har du modtaget en forkert leverance skal du anvende vores RMA skema (Reklamationsskema)

Varens stand, når du sender den retur

Ønsker du at returnere hele din ordre/forsendelse, skal forseglingen/posen være ubrudt.

Ønsker du kun at returnere nogle varer/produkter eller ét produkt af en samlet ordre/forsendelse, skal du sende den pågældende vare/produkt retur, indpakket i forseglingen/posen som du modtog alle varerne i.

Tilbagebetaling af købsbeløb

Hvis du fortryder dit køb opfylder betingelsene ovenfor, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører tilbagebetalingen mod at du oplyser os dine konto/reg.nr oplysninger, hvorefter vi fører pengene tilbage til dig på din konto.

Vi tilbagebetaler, når vi har modtaget varen/varerne retur.

Hvis du fortryder købet, skal varen (inkl. fortrydelsesformularen) sendes til:

Kompetencehuset Heckmann
Carl Jacobsens Vej 16, Opgang 6. 4 sal.
2500 Valby
Att.: Birgitte Bech Sørensen
admin@kompetencehusetheckmann.dk

Hvad skal jeg sende med tilbage? – og hvordan gør jeg?

Du skal sende varen/varerne retur enten i modtaget original og ubrudt forsegling, eller blot i den posen/forsegling varen blev leveret (hvis produktet er én ud af flere produkter) samt vedlægge flg.:

  • Fortrydelseformularen skal være udfyldt omhyggeligt og vedlagt i returneringen – husk på formularen at angive faktura nummeret for din betaling.
  • Kopi af ordrebekræftelse du fik tilsendt pr. email i forbindelse med dit køb.

Når vi har modtaget din pakke med varen/varerne sender vi dig en e-mail bekræftelse på modtagelsen af din pakke. Denne e-mail skal du besvare og vedlægge kvittering på dine forsendelsesomkostninger samt angive reg.nr./konto nummer for den konto du ønsker pengene sendt retur til. Herefter indbetaler vi dig det samlede beløb.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hent fortrydelseformular!

Reklamationsret – hvis der er noget galt med varen
eller du har modtaget en vare du ikke har bestilt

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.
Når du handler på www.kompetencehusetheckmann.dk/shop har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger.

Hvad skal jeg sende med tilbage? – og hvordan gør jeg?

Du skal sende varen/varerne retur i forsvarlig stand, samt vedlægge flg.:

  • RMA skema. – fås her! Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.
  • Forklar problemet så detaljeret som muligt.

Hvis du ønsker at gøre brug af reklamationsretten, skal varen (inkl. RMA skema’et) sendes til:

Kompetencehuset Heckmann
Carl Jacobsens Vej 16, Opgang 6. 4 sal.
2500 Valby
Att.: Birgitte Bech Sørensen
admin@kompetencehusetheckmann.dk

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage evt. ilagt original tilsendt emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Når vi har modtaget din pakke med varen/varerne sender vi dig en e-mail bekræftelse på modtagelsen af din pakke. Denne e-mail skal du besvare og vedlægge kvittering på dine forsendelsesomkostninger samt angive reg.nr./konto nummer for den konto du ønsker pengene sendt retur til. Herefter indbetaler vi dig det samlede beløb.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Skal vi
kontakte
dig med henblik
på kursus?